Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Malin - 30 mars 2009 18:58

så nu har man klarat sig igenom den helgen kan dock tala om att nu har ja haft min värsta fylla här nere.. Har inte kunnat äta förs idag :( men det var en riktigt trevlig kväll på gjöken =) Matias har börjat jobba idag så nu får ja röra mej själv om kvällarna dock har ja blivit tillsagd att städa lite för vi ska flytta in i lägenheten imorgon och min väska ser ut som min byrå gör hemma i vanliga fall :P haha ligger kläder huller om buller. Så ja ska väl fixa lite i den så vi äntligen kan flytta in. Hyresvärden har varit och köpt en ny spis till oss idag och imorgon ska han åka och köpa en ny säng :). Vill också påpeka att de e roligt att ni är så många som är inne och kommenterar det jag skriver :).  Aja ska väl försöka städa lite måste ju ordna lite käk också nu när Matias äter på jobbet varje dag..


Saknar er där hemma pussa tofflan och mimmi särskilt från mej. Längtar till och se dom i juni...Ps mamma hälsa till mormor också saknar henne också.. Kram på dig moster!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards