Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

heej

Av Malin - 24 juli 2009 22:06

tyvärr jessica så har jag bara ett armband, en klocka och en fotlänk med musse pigg. har ett silverhalsband med musse någonstans nerpackat på vinden men jag vill inte tillbringa de få timmarna ja har hemma uppe på vinden =(.. För övrigt så börjar jag redan bli nervös angående läsandet av dikt =) Saknar dig kusinen lilla, det ska bli en bra dag för dej det lovar jag =)


Åhh ja just de snart e de ju september =) vilka datum skulle ni komma ner nu igen? måste notera det nånstans.. vi funderar på att komma upp o bo en natt på ett hotell i alcudia när ni är här så har vi lite mer tid men de beror på datum =) kram och hälsa familjen pernilla


moster hoppas du fick nåt trevligt i pressent =) Om inte så får jag komma hem med nåt litet till dej men de e vår hemlis :P hihi snart är jag hemma =)
puss och kram


Mamma listan till ullared ökar fort :P haha kommer på fler grejer hela tiden.. har legat i solen idag och börjar nu känna att jag har ont i halsen =( det är varmt här igår hade vi runt 46grader i skuggan sägs de.. idag lite kallare runt 42... de e en bagis vi har vant oss mer eller mindre så lägg fram mina vinterkläder till jag kommer hem i augusti :P men men ta hand om er o hoppas ni bestämmer er för att titta förbi en gång till innan säsongen är slut är tomt och inte ha några här nere =) krama hundarna hårt från mig och mata dom lite extra..hälsa pappa och mathis oxå =)


och alla andra ha det så bra nu i helgen och ta hand om er vet ja =)

varma, svettiga kramar :P mysigt

 
 
Ingen bild

tofflan o mimmi

25 juli 2009 11:39

Snälla kom hem nu har matte köpt lightfoder till mej och mimmi får foder för mycket stora hundar däe en foderbit är stor som en köttbulle, mina är små mindre än russin. Vi kommer att hälsa på er en gång till men vi har inte bestämmt när ännu..skicka listan över saker ni vill ha från ullared så kan vi nog få med en del hem...stora pussar från tofflan o mimmi matte o husse o lillhusse hälsar.

 
Ingen bild

JD

25 juli 2009 16:30

Hej hej, ja din mor sa att det inte var något halsband. Jag och Kalle hade fått för oss det! Om du inte lyckas få matias att köpa ett till dig så om du kanske har något enkelt i silver? Vi har ju det och vittguld i färgerna :-) annars kanske jag har något bra. Ska kolla på detta!
Kram

 
Ingen bild

moster

25 juli 2009 22:13

Hej gumman!

Hörde att du inte mår bra. Se till att gå till doktorn om du känner dig hängig. Tänk på att svininfluensan härjar rejält och jag (vi) vill inte att du ska få den. Drick mycket vatten och hälsa Matias att han ska ta väl hand om dig annars...

Jag har fått jättefina presenter men det jag längtar mest efter är en kram av dig!

I morgon är det joacims tur att fylla år...20! Det är inte klokt vad tiden gått fort. Det känns inte alls som att det var så längesedan Joacim var allgerisk av ditt läpstipt eller att ni var osams om vad Tummen var för något. Snart är det din tur också att fylla 20..jag fattar inte hur det har gått till när din mor och jag nyss var i den åldern.

Ta väl hand om dig och krya på dig!

Kram

Moster

 
Ingen bild

mamma

28 juli 2009 15:34

Hej gumman hoppas att pencelinen hjälper så att du snart mår bra, bara du inte blir jättedålig av tabletterna. Idag har vi bkat en resa till riga vi har inte gjort något med mathis på hela sommarlovet så nu ska vi åka båt ett par dar moster med fam ska också med det blir säkert bra , sedan i september kommer vi till er en sväng sen får vi ha rest färdigt för ett tag det känns ju lite i plånboken om man säger så men man lever ju bara en gång och er vill vi verkligen resa tillbaka till men förvarna gärna alla att din far kommer tillbaka..hm krya på dej nu och hoppas matias inte blir sjuk kram till er båda från oss.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2011 14:03

  Vart tog HUSSE vägen?? =( Lite bildbevis på att Pajas faktiskt drar pulkan :P   ...

Av Malin - 5 januari 2011 17:42

     Så här såg det ut när pajas packade och provade en av sängarna i sitt nya hem =)       ...

Av Malin - 22 mars 2010 19:59

    

Av Malin - 18 mars 2010 17:22

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards