Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Torsda

Av Malin - 9 april 2009 17:05

Idag skiner solen igen men dom har varnat för storm i helgen :S
Jag kan inte lova nåt jessica men ja ska absolut försöka ta mej hem
till möhippan. Jag kom på en grej till mamma :) ta med några teljus åt
mig =) har handlat ljushållare på ikea..Vi handla även badrumsmatta, stekpanna och
fan vet allt :P Nu börjar jag även vänja mej med att ha en inneboende, på lörda har Marina
redan varit här en vecka.Imorgon blir de påskmidda på E-fyran mums.
 Har även hört fåglarna viska att vi får besök av Markus och Tina
i sommar =) Trevligt Trevligt.. Men ha de bra där hemma allesammans puss och kram!!

 
 
Ingen bild

mamma

9 april 2009 18:05

Hm jag undrar ja om vi får ta med några kläder eller? ni ser det är bättre att bo hemma i karlskoga där finns allt man behöver,man behöver inte beställa kaviar ,kryddor och godis har man valt allt flytta så har man ,då är det bara att gilla läget och ta seden dit man kommer. Här kan man gå ut i skogen och träffa björn och älg, mysa med hundar och många goda skratt med moster snubbla och bli blöt,bada hundar och sova i soffan se färjestad ta sm-guld och bara njuta. Äta god påskmidda och spela spel vem vill väl byta bort det mot storm i ett annat land och där solen sällan skiner...jag tror ni längtar hem! hihi kram på er ses snart.

 
Ingen bild

moster

11 april 2009 22:14

Hej på er!

Kul att solen skiner. Som ni vet skiner den bara på de goda så här strålar den för fullt. Ta väl hand om mamma/svärmor när hon kommer ner till er så jag har någon att prata med när hon kommer hem om ELVA dagar!

Har ni tänkt på hur jag ska klara mig utan henne?

Själv åker jag till Strasbourg på tisdag, undrar om vi kommer rätt eller om vi hamnar på någon annan plats?! 23 elever och Jag...HJÄLP...de litar på att jag vet vart vi ska. Kan ni förstå det?

Ha en skön påsk!

Kram moster/svärmoster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2011 14:03

  Vart tog HUSSE vägen?? =( Lite bildbevis på att Pajas faktiskt drar pulkan :P   ...

Av Malin - 5 januari 2011 17:42

     Så här såg det ut när pajas packade och provade en av sängarna i sitt nya hem =)       ...

Av Malin - 22 mars 2010 19:59

    

Av Malin - 18 mars 2010 17:22

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards