Direktlänk till inlägg 3 april 2009

3april

Av Malin - 3 april 2009 19:16

Ja nu har de snart gått en månad eller rättare sagt på tisda är de en månad.. Vi har nu flyttat in i lägenheten och jag börjar jobba inom en vecka.. Imorgon kväll anländer Marina på den här ön också.. Håller nu på att leta flyg hem mellan 4-7juni och så letar ja åt glenn och oskar 22-28juni så nu känns de att sommaren snart e på G =) Hm dock är inte vädret något vidare men det ska bli bättre på måndag igen.. Nästa lördag kommer ju mor och far ner också de ska bli roligt har ju saknat dom.. Aja får se om ja kan få internet att funka där hemma i lägenheten snart.. men men puss och kram på er där hemma <3


 
 
Ingen bild

mamma

3 april 2009 22:04

Hej gumman vi kommer på söndag, men kul att du saknat dina föräldrar! Här hemma har jag varit med moster på ungdomskonsert med massa band ett band där det var det en kille jag lovar han blir nåt han var otrolig hade skrivit texterna själv körde ensam på scen med en gitarr ,vilken grabb 17 år jag lovar en ny gessle..nu ska jag käka ost o kex och vänta på din pappa han jobbar eftermidda hela helgen han sak fixa din bil till veckan börja lacka och så ska vi lämna in den till snubben..vart gjorde du av korten på mimmi o tofflan trodde att du skulle lägga upp nåt här.Fixa så det är sol tills vi kommer du får väl måla en i värsta fall,förresten moster säger att pappa är inte så värst det vore bättre om dina vänner fick träffa henne och mej tillsammans vi är ju mycket roligare och jag slår vad om att ni saknar vår humor jättemycket för vi får er att skratta i alla fall pappa o pauli blir ju bara fulla vet du. Haet så gott så hörs vi snart igen kramar från oss till er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2011 14:03

  Vart tog HUSSE vägen?? =( Lite bildbevis på att Pajas faktiskt drar pulkan :P   ...

Av Malin - 5 januari 2011 17:42

     Så här såg det ut när pajas packade och provade en av sängarna i sitt nya hem =)       ...

Av Malin - 22 mars 2010 19:59

    

Av Malin - 18 mars 2010 17:22

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards